مطالب عاشقانه(عاشقانه های من...)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 آره... عاشقـــــــــــانه ی مــــن ســــاده بود ... اما محـــــــــــــکم .. منـــــــــ بـــــــــــی تــــــو بـــــــــــــــــا تـــــــــو بــودمــــ...




نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت18:29---12 مرداد 1392
وبت خیلی نازه اجی

آریا
ساعت11:57---11 مرداد 1392
play ful girlجان!من همیشه از وبلاگهایی که بهم انرژی بدن خوشم میاد رنگ و روش عالیه
آهنگشم هرچند محتواش دپرس میکنه ولی همون هیپ هاپ شادش انرژی بخشه
راجع به متنهاتم ببین عزیزم فک میکنم از دست
جنس مخالفت خیلی دل پری داری بهت حق میدم ولی همه پسرها که اینجوری نین
تروخدا از بی پرواییم به دل نگیر ولی بانوی هموطن عزیزم من تو زندگیم یاد گرفتم همه چیز سیاه وسفید نبینم هرکی واسه خودش دنیایی داره خیلی گلی کامنتمو خوندی راجع به تبادل لینکم بدون که من لینکت کردم حالاتو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 12 تير 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ